неділя09 березня 2025
mozgy.in.ua

Органічний розвиток: як формується готельна інфраструктура GORO Mountain Resort.

Під час розробки концепції готельної інфраструктури GORO Mountain Resort архітектори отримали важливе завдання: будівлі повинні гармонійно вписуватися в гірський ландшафт, враховувати рельєф та максимально зберігати мальовничі види. Цей процес виявився досить складним.
Органический подход к развитию: как формируется гостиничная инфраструктура GORO Mountain Resort.

Почали з емоційних, навіть футуристичних ідей, щоб створити максимально цікаву архітектуру. Потім застосували раціональний підхід і розрахували консервативний варіант розвитку готелів, який ідеально відповідав би техніко-економічним показникам і максимально збільшував прибуток.

Основою для розвитку стала цілісна всесезонна концепція GORO Mountain Resort, розроблена спільно з австрійськими експертами світового рівня PKF Hospitality та ILF Group. Для масштабного проекту площею 1200 га спочатку визначили максимально комфортну кількість лижників, які можуть одночасно перебувати на схилах, - 25 000 осіб на добу. Оскільки не всі з них будуть зупинятися в готелях курорту, розрахували оптимальну кількість місць для проживання - 13 000 гостей, для яких потрібно 5150 номерів.

Для створення готельної інфраструктури курорту команда ОККО Group заснувала власну девелоперську компанію GORO Development. Вона відповідає за розробку архітектурних концепцій, будівництво, функціональне та рекреаційне наповнення, а також залучення інвестицій у готельний бізнес. Перший раунд інвестування в цей напрямок GORO Development планує запустити вже на початку березня.

95% номеров и инфраструктуры отелей будет иметь живописный вид на горы

ОРГАНІЧНИЙ РОЗВИТОК: З ПОВАГОЮ ДО КАРПАТ

Зовнішній вигляд готелів першої черги GORO Mountain Resort визначив архітектурний код всього курорту. Будівлі інтегровані в природний рельєф, розміщені каскадно під різними кутами та обмежені у висоті до 30 метрів.

Такий підхід у GORO Development називають органічним розвитком. Окрім інтеграції в природний ландшафт, архітектура передбачає використання ділянок з мінімальною кількістю дерев. Використання природних кольорів та натуральних матеріалів в архітектурних і дизайнерських рішеннях створює неповторну органічну атмосферу, яка гармонійно поєднується з природою. Кожна будівля розташована так, щоб не затінювати інші. Так GORO Development забезпечує 95% номерів та інфраструктури живописним видом на гори.

Первая очередь GORO Mountain Resort зимой

ЛІМІТУВАНІСТЬ: ПРОСТІР І ПРИРОДА

Другий принцип GORO Development - природа завжди повинна залишатися головним дійовим персонажем.

Тому щільність забудови курорту становить менше 25% від загальної площі в 1200 га. А в першій черзі цей показник ще менший - 10%. Справжня цінність перебування визначається не кількістю готелів, а якістю середовища, яке вони створюють. Курорт з низькою щільністю забудови дозволяє зберегти розумний баланс, де природа і комфорт проживання доповнюють один одного.

GORO Development создает уникальное функциональное наполнение для каждого гостиничного комплекса

КОЛЕКЦІЙНІСТЬ: НІТЬ ДВУХ ОДНАКОВИХ

Третє правило GORO Development - архітектура та сервіси не повинні повторюватися, але одночасно відповідати єдиному архітектурному коду, щоб зберігати цілісне сприйняття курорту. Кожен дизайнерський готель - це унікальна архітектурна ідея з власною історією, стилем та сервісним наповненням, створена на основі життєвих сценаріїв різних категорій гостей.

Підхід GORO Development базується на принципі різноманітності без хаосу. Єдність архітектурного коду дозволяє гармонізувати простір, забезпечуючи баланс між індивідуальністю та власним характером кожного об'єкта і загальною концепцією розвитку курорту.

Славська громада, де розташований GORO Mountain Resort, паралельно працює над розробкою генерального плану прикурортної зони та власного архітектурного коду, щоб нові бізнеси та проекти, які з'являться навколо курорту, органічно доповнювали та розширювали туристичний досвід гостей регіону.

Команда GORO Development розробила різні концепції відпочинку та розваг для кожного готельного комплексу з урахуванням усіх можливих погодних умов у різні сезони (зима, літо, дощ). Усі готелі зводяться в форматі ski-in/ski-out і розташовані не далі ніж у 150 м від підйомника та мають власне ski-депо. Так гостям буде зручно виїжджати на лижах прямо на трасу (ski-out) і повертатися в свій номер після катання (ski-in).

В кожному готелі, наприклад, буде власна концепція СПА-зони, орієнтована на різні потреби гостей. Wellness-SPA запропонує релакс-програми та відновлювальні процедури, карпатський СПА включатиме традиційні бані та відкриті гарячі чані, приватний - для тих, хто шукає усамітнення та індивідуальний сервіс, а сімейний - забезпечить спеціальні програми для дітей різного віку. Крім того, медичний СПА буде зосереджений на лікувальних процедурах, масажах та терапевтичних програмах для комплексного оздоровлення.

Infinity бассейн первого гостиничного комплекса GORO Mountain Resort

Для гостей відкриються десятки закладів різних форматів: ресторанів з кухнями світу, гастрономічних просторів, кафе, барів, а також власна пекарня. Розвиток інфраструктури GORO охоплюватиме також бізнес-сегмент. Готелі запропонують не лише мітинг-руми та коворкінги для стратегічних сесій та ділових зустрічей, але й просторі зали з сучасним технічним обладнанням для презентацій та тренінгів. На території передбачені майданчики для бізнес-конференцій, концертів, виставок та культурних подій різного формату.

Для більш персоналізованого та різноманітного клієнтського досвіду компанія створює єдину систему сервісів курорту нового зразка "All-In-Access". Незалежно від того, в якому готелі зупиняється гість, він отримує доступ до всіх атракціонів та розваг, ресторанів, спа, спортивних та бізнес-зон, прокату спорядження та спортивним школам GORO Mountain Resort.

ПІДХОДИ, ПЕРЕВІРЕНІ ДОСВІДОМ

Для реалізації цілісної концепції готельної інфраструктури курорту, як масштабного проекту в сфері гостинності та рекреа